WYSYŁKA

I Czas realizacji:

1-3 dni robocze – firma kurierska/paczkomat

Towar zamówiony przez naszego klienta (przed godziną 12:00) mamy gotowy do wysyłki

w ten sam dzień↓ Otrzymasz swoje zamówienie na następny dzień.

Jeśli w danym momencie nie posiadamy zamówionych produktów w magazynie informujemy klienta

telefonicznie jak szybko towar będzie dostępny u nas i na kiedy możemy zrealizować zamówienie.

II Koszt dostawy:

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia

zamówienia:

Zamówione produkty są pakowane i nadawane w ciągu 2 dni od momentu otrzymania potwierdzenia

wpływu płatności. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem w

trakcie transportu. Każda paczka jest oklejona naszą firmową taśmą (napis RBS Kosmetik).

III Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?

Kilka prostych kroków umożliwi Ci bezpieczne zakupy na odległość:

Sprawdź stan opakowania przesyłki.

Produkty wysyłane z RBS Kosmetik zawsze są zabezpieczone i pakowane pod kamerą która rejestruje pakowaną zawartość oraz rodzaj zabezpieczenia produktów. Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem

“zgodnego przyjęcia paczki” dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi ona żadnych śladów uszkodzeń

mechanicznych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie ( rozdarte, obtłuczone,

przemoknięte pudełko, zerwana firmowa taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia

przesyłki i poinformować Dział Obsługi Klienta.

Sprawdź zawartość paczki przy kurierze

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu “zgodnego przyjęcia paczki” należy rozpakować

paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym.

Zrób to w obecności kuriera który dostarczył przesyłkę – ma obowiązek poczekać.

IV Spisywanie protokołu szkody

Podpisanie “zgodnego przyjęcia paczki” traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie

idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki – jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan

jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam

produkt są uszkodzone?

W przypadku “zgodnego przyjęcia paczki” a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru,

należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać w protokół zawierający informacje dotyczące powstałych

uszkodzeń.

Spisywanie protokołu:

– protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, czy opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i

jest w stanie idealnym

– uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania.

V Forma dostawy

Najszybciej:

Firma kurierska – dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską UPS. Wybranie kuriera

oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę.

Najłatwiej:

Odbiór osobisty to najłatwiejszy i darmowy sposób odbioru zamówionych towarów – zapraszamy do siedziby firmy RBS Kosmetik pod adres:

– RBS Kosmetik Kraków ul. Powstańców Wielkopolskich 18,

– RBS Kosmetik oddział Kielce ul. 1 Maja 156,

Poinformujemy Cię że zamówienie jest gotowe do odbioru. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Przedstawiciele

Nasi przedstawiciele jeżdżą i odwiedzają gabinety kosmetyczne oraz ośrodki Spa, jeśli prowadzisz tego typu działalność przy zamówieniu powyżej 80zł dowóz gratis. Czas realizacji w zależności od danego dnia i zaplanowanej trasy przez przedstawiciela. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie lub mailowo.

GWARANCJE I REKLAMACJE

Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).

Możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, przysługuje konsumentom na zasadach opisanych w regulaminie e-sklepu RBS Kosmetik oraz w ustawie. 

WAŻNE! Wysłanie paczki ze zwracanym towarem należy poprzedzić zgłoszeniem zwrotu przesyłając, wypełniony formularz który jest dostępny TUTAJ na adres email: biuro@rbskosmetik.pl lub do siedziby firmy RBS Kosmetik ul. Powstańców Wielkopolskich 18, Kraków 30-707.


Następnie zwracany towar należy odesłać na adres:

RBS Kosmetik Bożena Schulz
ul. Powstańców Wielkopolskich 18
30-707 Kraków

Prosimy również o dołączenie do przesyłki Formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, do pobrania tutaj.
Należne środki zostaną zwrócone na konto Klienta w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki.

Jeżeli nie zaproponowaliśmy odebrania towaru od Państwa to przysługuje nam prawo wstrzymania się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Nie można odstąpić od umowy kiedy przedmiotem świadczenia jest/są m.in.:

– rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (np. koszulka ze spersonalizowanym nadrukiem),
– rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu mająca krótki termin przydatności do spożycia
– rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych lub związanych z ochroną zdrowia (np. pieluchy),
– rzecz, która ze względu na swój charakter po dostarczeniu zostanie nieodłącznie połączona z innymi rzeczami (np. olej wlany do silnika),
– nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu,
– dzienniki, periodyki lub czasopisma (Ale uwaga! Można odstąpić od umowy o prenumeratę!),
– dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenie rozpoczęło się, za wyraźną zgodą konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaniu go o tym przez przedsiębiorcę (może to dotyczyć np. muzyki czy aplikacji na telefon)

Gwarancja

Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).

Towary te zawierają kartę gwarancyjną producenta, na której znajdują się następujące informacje:

– zasady gwarancji dotyczące danego towaru;

– wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.

Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.


Część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)

Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.

W przypadku towarów z gwarancją “wewnętrzną RBS Kosmetik” gwarantem jest sprzedawca i reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby RBS Kosmetik (Kraków 30-701, ul. Powstańców Wielkopolskich 18)  lub wysłać na podany adres.

Dla kupujących będących konsumentami dajemy również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu klienta).

Jak zgłosić reklamację?

Reklamację można zgłosić:

-telefonicznie: 12 422 5511, 12 422 40 38

– osobiście w siedzibie firmy RBS Kosmetik Kraków 30-707ul. Powstańców Wielkopolskich 18

Po przyjęciu zgłoszenia, nasz konsultant przekaże dalsze instrukcje.