Kategorie

Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).
Możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, przysługuje konsumentom na zasadach opisanych w regulaminie e-sklepu RBS Kosmetik oraz w ustawie.

WAŻNE! Wysłanie paczki ze zwracanym towarem należy poprzedzić zgłoszeniem zwrotu przesyłając, wypełniony formularz który jest dostępny TUTAJ, na adres email: biuro@rbskosmetik.pl lub do siedziby firmy RBS Kosmetik ul. Przemysłowa 12 Kraków 30-701.

Następnie zwracany towar należy odesłać na adres:
RBS Kosmetik Bożena Schulz
ul. Powstańców Wielkopolskich 18
30-707 Kraków

Prosimy również o dołączenie do przesyłki Formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, do pobrania TUTAJ.
Należne środki zostaną zwrócone na konto Klienta w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki, jednakże jeżeli nie zaproponowaliśmy odebrania towaru od Państwa to przysługuje nam prawo wstrzymania się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Nie można odstąpić od umowy kiedy przedmiotem świadczenia jest/są m.in.:
- rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (np. koszulka ze spersonalizowanym nadrukiem),
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu mająca krótki termin przydatności do spożycia
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych lub związanych z ochroną zdrowia (np. pieluchy),
- rzecz, która ze względu na swój charakter po dostarczeniu zostanie nieodłącznie połączona z innymi rzeczami (np. olej wlany do silnika),
- nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma (Ale uwaga! Można odstąpić od umowy o prenumeratę!),
- dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenie rozpoczęło się, za wyraźną zgodą konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaniu go o tym przez przedsiębiorcę (może to dotyczyć np. muzyki czy aplikacji na telefon)

Gwarancja
Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).
Towary te zawierają kartę gwarancyjną producenta, na której znajdują się następujące informacje:
- zasady gwarancji dotyczące danego towaru;
- wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.
Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.
Część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)
Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.
W przypadku towarów z gwarancją "wewnętrzną RBS Kosmetik" gwarantem jest sprzedawca i reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby RBS Kosmetik (Kraków 30-701, ul. Przemysłowa 12) lub wysłać na podany adres.
Dla kupujących będących konsumentami dajemy również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu klienta).

Jak zgłosić reklamację?
Reklamację można zgłosić:
-telefonicznie: 12 422 5511, 12 422 40 38
-przesłać zgłoszenie reklamacji na adres email: biuro@rbskosmetik.pl, prosimy o wpisanie dokładnie wszystkich informacji.
- osobiście w siedzibie firmy RBS Kosmetik Kraków 30-707ul. Powstańców Wielkopolskich 18

Po przyjęciu zgłoszenia, nasz konsultant przekaże dalsze instrukcje.

Czas realizacji:
2-4 dni - firma kurierska
Towar zamówiony przez naszego klienta w poniedziałek (przed godziną 14:00) mamy gotowy do wysyłki we wtorek. Otrzymasz swoje zamówienie w środę!
Jeśli w danym momencie nie posiadamy zamówionych produktów w magazynie informujemy klienta telefonicznie jak szybko towar będzie dostępny u nas i na kiedy możemy zrealizować zamówienie.